Thursday 28 July 2016

#THEJOURNEYOFSR - UNITED KINGDOM - AL-MAKTOUM SUMMER SCHOOL PROGRAMME

(copypaste from Facebook) 23 July - 16 August 2015 

ALHAMDULILLAH.

Syukur ke hadrat Allah swt kerana dengan izinNya Al Maktoum Summer School Programme 2015 tamat dengan jayanya dan berjaya mendapatkan segulung sijil. Hehe 😃 Tak pernah menyangka dpat belajar ke luar negara terutama United Kingdom. Subhanallah.

Terima kasih Universiti Malaya kerana memberi peluang menyertai program antarabangsa ini dan terima kasih tidak terhingga kepada United ArabEmirates terutama His Highness Sheikh Hamdan bin Rashid Al Maktoum kerana menganjurkan program ini serta menjaga kebajikan kami dengan baik sekali. Pengalaman yang amat menyeronokkan bersama rakan rakan dari UAE,Egypt dan bhg pengurusan Scotland. Terlampau banyak perkara yang ingin dikongsikan tapi cukuplah kata ilmu di sini tidak ternilai harganya.

Percayalah. Perancangan Dia Amat Hebat. Jangan sesekali berputus asa akan takdirNya kerana dia Lebih Mengetahui.. Tak sabar nak balik Malaysia dalam masa yg sama berat hati nak meninggalkan negara penuh history dan kaya dengan budaya ini. 😭

Allahuakbar. Terima kasih atas rezeki ini


Ini adalah sebahagian gambar yang sha kongsikan kat media sosial lainnnn hahah banyakkk sgt gambar hehehe . Hopefully dapat g UK lagi (Scotland and London) 












No comments:

Post a Comment