Monday 31 March 2014

CINTA HATI SAYA .

Wow . sudah lama tidak meluahkan rasa . acececeeehh..

Nak story sikit pasal this weekend. im so so so happy that my sayangs from Perak and Johor turun KL.
Bukan sahaja faktor Rantai Art tapi kerinduan yang tak dapt ditampung.
Kali ni lebih happy sebab bersama Syazaaa , Kiman , Megat jugak. Even slalu jumpa Cahaya n Shaika,,
Tapi hati aku rasa selamat bila ngan dorang lagi.

Macam2 benda kitorang share. Even ada benda yang pahit tuk ditelan, dear friend Meera. I do miss you.
OK!
So , apa yang diroyan sepanjang hari.

First day Jumaat (28/3/14)

Mama masak meriaaahhh menantikan ketibaan dorang nihh! ahha 
Siang masa kat KL sentral , Kitorang selfie dlam kete . Syaza Aye Ikki n me. Then ada kete peronda cakap guna healer tuuuuu suruh JLX keluar. Kitorang tak perasan langsungg!! Then semua orang kat situ tgk kitorang weh.  yg tgh lintas jalan , yang tgh makan kat sooka tuuh haha
 MALU BHAI ! 
*tapi apa kami heran terus blah!
Malam pulak jumpa Megat n Kiman! Kami berlimaaa. Okay! Rinduuu tauu taakkkk?????!!
Second day . Sabtu (29/3/14)

Pagi tu kene pegi site visit for assgnment kat Tropicana City Mall. gadis2 ni terpaksalah ikut saya ke sana. Mereka melepak kat Chatime sambil sha teruskan bersama teammates.
Dah habis terus gerak ke Rantai Art. Red bungalow belakang KLCC. Sejujurnya aku tak paham event ni but jiwa dorang sgt lain and aku suka. Arts dorang berbeza.hmm

Dapat beberapa kawan baruuu.hehehe Kawan ikki (coach katanyerr) , Amy (dreadlock hair *betulker aku eja?), cousin kawan ikki and lagi sorang tak ingat nama. Bestt kawann ngn dorangggg.....
 Pastuu , malam nak tgk Fynn Jamal tapi ditunda esok hari. Video je pun but still ! Aye n Ikki sangatlah tergilakan dia. Hmmph!. 

Third day  Ahad (30/3/14)

As usual, kat rumah kene Catu air .. Air takde. So selamat rumah nenek kat Bangsar je. Maka ajaklah mereka bersiram di sana. haha Pstu pergi Central Market , ada event jugak jual bukuuu. Kat sana dapat kawan baru lagi. kawan aye bawak motor besar..Apatah nama dia.
then dengan  Benteng eh shaika?? haha 
 okay . Yes. masalah bila aku susah ingat nama orang. ingat mukaaa jeer.. 
Hari terakhir bersama mereka. Hati gua hanyut bersamaaaaaaa
okayyy sedih ! bye muahxxxxx





I love this beautiful peoples coz they r fully accept me, tegur bila salah. Jujur and i feel so safe when with them. They respect my family my friends my life.
even jauhh.they are in my hearts.still .
Matriculation Perak.so meaningful

No comments:

Post a Comment